Το e-shop.gr για μια ημέρα στην Φιλοζωική Νέας Φιλαδέλφειας
Το e-shop.gr με αφορμή την ενασχόληση του με κοινωνικά θέματα, εντοπίζει τις σύγχρονες ανάγκες που προκύπτουν συνεχώς στον τομέα της προστασίας των αδέσποτων ζώων και αποφασίζει να λάβει άμεσα δράση για να συμβάλλει στην φροντίδα τους. Η διαχείριση των αδέσποτων ζώων είναι ένα ζήτημα που απασχολεί ιδιαίτερα την εταιρεία και για αυτό επιλέγει να επισκεφτεί την Φιλοζωική Νέας Φιλαδέλφειας, με στόχο να γνωρίσει τις ανάγκες του Συλλόγου και να ενισχύσει το έργο του.
Ο Φιλοζωικός Σύλλογος Νέας Φιλαδέλφειας, ιδρύθηκε το 2005. Από το 2006, οι συνεχείς ανάγκες νοσηλείας και φιλοξενίας τραυματισμένων και εγκαταλελειμμένων ζώων οδήγησε στη δημιουργία ενός χώρου φιλοξενίας για τα ζώα. Μέσα σε 15 χρόνια Δράσεις, έχει πραγματοποιήσει 2100 υιοθεσίες και κάθε χρόνο πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 600 νοσηλίες/φιλοξενίες ζώων.
Η ομάδα του e-shop.gr γνωρίζοντας ότι οι ανάγκες του Συλλόγου είναι τεράστιες, επισκέφτηκε την Φιλοζωική Νέας Φιλαδέλφειας, με σκοπό να προσφέρει μεγάλη ποσότητα γενικών αλλά και ειδικών τροφών για γάτες και σκύλους με θέματα υγείας. Τα προϊόντα παραδόθηκαν στην πρόεδρο του Συλλόγουκ. Καραθανάση, η οποία αρχικά αναφέρθηκε στους τρόπους με τους οποίους μπορεί κάποιος να γίνει εθελοντής και στην συνέχεια ξενάγησε την ομάδα του e-shop.gr στον χώρο της Φιλοζωικής. Στο τέλος, ακολούθησε απονομή τιμητικής πλακέτας προς το προσωπικό και τους εθελοντές του Συλλόγου από την διευθύντρια Μάρκετινγκ του e-shop.grΝίκη Προδρόμου.
Το e-shop.gr για μια ημέρα στην Φιλοζωική Νέας Φιλαδέλφειας
Το e-shop.gr με αφορμή την ενασχόληση του με κοινωνικά θέματα, εντοπίζει τις σύγχρονες ανάγκες που προκύπτουν συνεχώς στον τομέα της προστασίας των αδέσποτων ζώων και αποφασίζει να λάβει άμεσα δράση για να συμβάλλει στην φροντίδα τους. Η διαχείριση των αδέσποτων ζώων είναι ένα ζήτημα που απασχολεί ιδιαίτερα την εταιρεία και για αυτό επιλέγει να επισκεφτεί την Φιλοζωική Νέας Φιλαδέλφειας, με στόχο να γνωρίσει τις ανάγκες του Συλλόγου και να ενισχύσει το έργο του.
Ο Φιλοζωικός Σύλλογος Νέας Φιλαδέλφειας, ιδρύθηκε το 2005. Από το 2006, οι συνεχείς ανάγκες νοσηλείας και φιλοξενίας τραυματισμένων και εγκαταλελειμμένων ζώων οδήγησε στη δημιουργία ενός χώρου φιλοξενίας για τα ζώα. Μέσα σε 15 χρόνια Δράσεις, έχει πραγματοποιήσει 2100 υιοθεσίες και κάθε χρόνο πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 600 νοσηλίες/φιλοξενίες ζώων.
Η ομάδα του e-shop.gr γνωρίζοντας ότι οι ανάγκες του Συλλόγου είναι τεράστιες, επισκέφτηκε την Φιλοζωική Νέας Φιλαδέλφειας, με σκοπό να προσφέρει μεγάλη ποσότητα γενικών αλλά και ειδικών τροφών για γάτες και σκύλους με θέματα υγείας. Τα προϊόντα παραδόθηκαν στην πρόεδρο του Συλλόγουκ. Καραθανάση, η οποία αρχικά αναφέρθηκε στους τρόπους με τους οποίους μπορεί κάποιος να γίνει εθελοντής και στην συνέχεια ξενάγησε την ομάδα του e-shop.gr στον χώρο της Φιλοζωικής. Στο τέλος, ακολούθησε απονομή τιμητικής πλακέτας προς το προσωπικό και τους εθελοντές του Συλλόγου από την διευθύντρια Μάρκετινγκ του e-shop.grΝίκη Προδρόμου.
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση