Πως θα βρω ένα προϊόν;
Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:
• Αριστερά στη στήλη με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ
επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι' αυτό,
διαφορετικά πατάτε το Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και
αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.
• Από την επιλογή Αναζήτηση στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας όποιο κριτήριο θέλετε εσείς ή και όλα.
Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;
Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε
τότε μπορείτε να το παραγγείλετε είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση sales@e-shop.gr, είτε
σε έναν από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο 210-8178700
Πως μπορώ να περιηγηθώ στο site σας;
Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος
απλώνεται ένα ολόκληρος κόσμος τεχνολογίας, τον οποίο μπορείτε να έχετε στη
διάθεσή σας με ένα κλικ. Για μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση έχουμε
διαιρέσει την τεράστια γκάμα προϊόντων μας στις υποκατηγορίες από όπου μπορείτε
να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας.
Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την
Αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν
στη συγκεκριμένη επιλογή σας.
Τι είναι το καλάθι αγορών;
Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα.
Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε
εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το
αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει
ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή
διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε
επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή
από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο
Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας
ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό 'καλάθι αγορών' σας.
Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΦΟΡΜΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ που βρίσκεται κάτω
από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε
ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.
Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας
τηλεφωνικά στο 210 8178700 εργάσιμες ημέρες 09:00-21:00 ή μέσω fax στο
210-6835837 όλο το 24ωρο.
Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την
αμέσως επόμενη εργάσιμη.
Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;
Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη
και πατήσετε Αποστολή Παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα
μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία
έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας,
τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.
Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου.Τι μπορώ να κάνω;
Στο e-shop.gr είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της
άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια
παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τρεις δυνατότητες.
• Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση
sales@e-shop.gr,
όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση
και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
• Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00-21:00
• Να στείλετε fax στο 210-6835837, όπου θα γράφετε ό,τι
αναφέρετε παραπάνω για το e-mail
Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
Στην εισαγωγική σελίδα του site μας υπάρχει στο κάτω τμήμα της σελίδας κάτω από τον τίτλο Παραγγελίες υπάρχει ο σύνδεσμος
Εξέλιξη παραγγελίας. Στο πλαίσιο που θα
εμφανιστεί πρέπει να εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας, ο οποίος σας έχει
δοθεί με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Έτσι θα ενημερωθείτε σε ποιο
στάδιο βρίσκεται η διαδικασία.
Παράλληλα έχουμε δημιουργήσει μια ειδική διεύθυνση
feedback@e-shop.gr,
όπου μπορείτε να στείλετε e-mail και αφού αναφέρετε
τον κωδικό της παραγγελίας και το όνομα που έχει γίνει η καταχώρηση, έχετε τη
δυνατότητα να ρωτήσετε για οποιοδήποτε θέμα άπτεται της εξυπηρέτησης της
παραγγελίας σας. Στα e-mails απαντάμε πάντα και άμεσα.
Τέλος μπορείτε να επικοινωνήσετε με κάποιον από τους πωλητές μας
στο τηλέφωνο 210-8178700
Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με τρεις τρόπους. Και στις τρεις
περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον
έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε.Οι τρόποι είναι:
• Με e-mail στο sales@e-shop.gr
• Τηλεφωνικά στο 210-8178700
• Με fax στο 210-6835837
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Το e-shop.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του είναι εγγυημένη και αυτό
ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη
λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό
προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με e-mail στο service-shop.gr
ή τηλεφωνικά στο 210-8178700 στις 11:00-17:00
Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας
και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας
να σας βοηθήσουν.Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει
προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό
τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας ένα κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς
αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι
του e-shop.gr αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 15 μέρες μετά
την αγορά (μόνο για Αθήνα και περιοχές όπου υπάρχουν e-shop points).
Πέρα από τις 15 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη αν
αυτή γίνει με courier και το e-shop.gr αν γίνει μέσω ταχυδρομείου.
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει συνδεθεί στη συνείδηση των καταναλωτών
με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Οι πελάτες-φίλοι του e-shop.gr
έχουν στη διάθεση τους πολλούς τρόπους πληρωμής για να μην έχουν αυτό το
αίσθημα ανασφάλειας που προκαλεί η χρήση της πιστωτικής. Οι τρόποι αυτοί είναι:
Αντικαταβολή: Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει
εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σας έφερε την παραγγελία,
τόσο απλά και ασφαλή. Επίσης, υπάρχει πάντα η δυνατότητα πληρωμής στο
κατάστημα την ώρα της παραλαβής του προϊόντος.
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού έχετε συνεννοηθεί μαζί
μας για το ακριβές ποσό που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής,
εξοφλείτε την οφειλή σας στους λογαριασμούς της e-shop.gr.
Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα
λογιστηρίου τηλεφωνικά στο 210 8178700 ή μέσω email:
logistirio@e-shop.gr
ή μέσω fax στο 210-6835837.
Πιστωτική κάρτα: Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα μπορείτε να
τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Δεν υπάρχει
κανένας κίνδυνος καθώς ακολουθούμε τις τελευταίες εξελίξεις κάθε φορά στο θέμα
της ασφάλειας των συναλλαγών και επιπλέον στα τόσα χρόνια λειτουργίας μας δεν
έχει υπάρξει ούτε μία περίπτωση απάτης ανάμεσα στις χιλιάδες των πελατών μας.
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής κάρτας;
Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες
προδιαγραφές ασφάλειας στον secure server του e-shop.gr με κρυπτογράφηση 128 bit.
Επιπλέον το e-shop.gr, κατά την πρώτη φορά χρήσης
της πιστωτικής σας κάρτας θα σας ζητήσει συμπληρωματικά στοιχεία διασφάλισης
της ταυτότητας του ιδιοκτήτη της κάρτας. Ζητούμε την κατανόησή σας για την
πρόσθετη αυτή επιβάρυνση που αποκλειστικό σκοπό έχει την αποφυγή χρήσης
κλεμμένων πιστωτικών καρτών και την προστασία έτσι των πραγματικών ιδιοκτητών
τους. Τα στοιχεία αυτά ζητούνται μόνο κατά την πρώτη χρήση της κάρτας,
παραμένουν απολύτως εμπιστευτικά και δεν παραχωρούνται σε οποιονδήποτε τρίτο.
Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
Μπορώ να αγοράσω με δόσεις και αν ναι με τι επιτόκιο;
To e-shop.gr για να κάνει τις αγορές σας ακόμα πιο ευχάριστες
πέρα από τις πολύ χαμηλές τιμές σας προσφέρει και τη δυνατότητα αποπληρωμής
με όσες δόσεις εσείς θέλετε με ελάχιστο όριο δόσης τα 35 €. Στις αγορές με δόσεις υπάρχει μια ελάχιστη
επιβάρυνση της τάξης του 0.5% το μήνα που προκύπτει από ετήσιο επιτόκιο 10.8%
Πότε θα παραλάβω;
Στο e-shop.gr η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες
το συντομότερο δυνατόν. Και είμαστε υπερήφανοι που έχουμε καταφέρει για εσάς
να ήμαστε οι διαπιστωμένα πιο γρήγοροι στην διεκπεραίωση παραγγελιών και
πάντα με τις καλύτερες τιμές. Έτσι αν η παραγγελία σας είναι μέχρι τις
11 η ώρα το πρωί, θα έχετε την παραγγελία με πιθανότητα 90% την επόμενη
ημέρα σπίτι σας. Πιο συγκεκριμένα:
Για την Αθήνα και τις πόλεις όπου εξυπηρετούνται από e-shop points:
• Για υπολογιστές που έχετε συνθέσει οι ίδιοι και απαιτείται συναρμολόγηση: 2-3 μέρες
• Για παιχνίδια, βιβλία, εφαρμογές κτλ: 4-6 ημέρες λόγω καθυστέρησης των προμηθευτών.
• Για όλα τα υπόλοιπα προϊόντα 24 ώρες
Υπόλοιπη Ελλάδα:
Οι παραπάνω χρόνοι επιτυγχάνονται με αποστολή μέσω courier
ΠΡΟΣΟΧΗ!: Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές η αποστολή με courier
είναι ακόμα αδύνατη. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με το ταχυδρομείο
Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;
Η παραλαβή των παραγγελιών από τα καταστήματα γίνεται δωρεάν
και χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το
ύψος της παραγγελίας στα e-shop points σε όλη την Ελλάδα.
Το e-shop.gr ακολουθεί στρατηγική χαμηλού κόστους σε όλα τα
προιόντα και τις υπηρεσίες του κατά συνέπεια έχει πετύχει προνομιακές τιμές
στα μεταφορικά, ενώ από ένα ποσό και πάνω η παραγγελία φτάνει σε εσάς ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ.
Λεπτομερέστερα:
Για την Αθήνα και τις πόλεις όπου εξυπηρετούνται από e-shop points
• Με οποιαδήποτε αγορά προϊόντος τα έξοδα θα είναι μόλις 3,00 €
• Με αγορές βιβλίων άνω των 30 € η αποστολή θα γίνεται ΔΩΡΕΑΝ
• Για αγορές οποιωνδήποτε προϊόντων ύψους 90 € και άνω η αποστολή θα γίνεται ΔΩΡΕΑΝ
Για την υπόλοιπη Ελλάδα
• Τα έξοδα αποστολής με Courier θα είναι 5,50 € (μέχρι 2 κιλά) και
7€ μέχρι 8 κιλά, αλλά θα εξαρτηθεί και από τον όγκο των δεμάτων σε ειδική περίπτωση.
• Για αγορές βιβλίων άνω των 50 € η αποστολή θα είναι δωρεάν και
μάλιστα με courier κατευθείαν στην πόρτα σας! Η δωρεάν αυτή αποστολή αφορά
μόνο σε παραγγελίες βιβλίων και δεν συνδυάζεται με πρόσθετα προϊόντα άλλων
κατηγοριών, τα έξοδα για το οποία θα πρέπει να χρεωθούν κανονικά.
• Για τα βαριά αντικείμενα που θέλετε να σας στείλουμε σε απομακρυσμένες
περιοχές μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το κατάλληλο πρακτορείο ώστε η αποστολή
να σας κοστίσει περίπου 5 € για μια οθόνη 20 κιλών. Ωστόσο θα πρέπει
να μας καταθέσετε την αξία της παραγγελίας πριν γίνει η αποστολή σε έναν
από τους λογαριασμούς μας που βλέπετε πιο πάνω. Αξιοποιήστε τις δυνατότητες του web banking!
Μπορείτε να παραλάβετε από τα κατά τόπους καταστήματά μας:
Δείτε τα καταστήματά μας
Ποιες ημέρες και ώρες παραδίδετε τα προιόντα;
Οι ημέρες παράδοσης είναι Δευτέρα μέ Παρασκευή 09:00-17:00.
Μπορεί να κανονιστεί απογευματινή παράδοση με κόστος 5€
και παράδοση Σάββατο με κόστος 2€
Μπορώ να κανονίσω να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα
και ημέρα;
Το πρόγραμμα παραδόσεων κανονίζεται από το τμήμα διακίνησης του e-shop.gr 09:00-17:00.
Από το τμήμα διακίνησης θα επικοινωνήσουν την προηγούμενη της παράδοσης να
συνεννοηθούν μαζί σας για την ώρα αλλά η ώρα θα είναι συγκεκριμένη βάση του
προγραμματισμού των οδηγών. Από την έδρα μας Ανεμώνης 6 & Κατάρα, Αχαρνές μπορείτε να
παραλάβετε τις εργάσιμες μέρες και ώρες. Δευτέρα με Παρασκευή Από τις
09:00-21:00 και Σάββατο από 09:00-16:00.
Πως θα ανοίξω λογαριασμό;
Για να ανοίξετε λογαριασμό θα κάνετε εγγραφή νέου μέλους δεξιά στο μενού συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στη φόρμα. Το email σας θα χρησιμοποιείται σαν username.
Με την επιτυχή δημιουργία θα σας σταλεί ένα email με ένα link ενεργοποίησης, το οποίο θα ακολουθήσετε για να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας. Αν χάσετε το email
μπορείτε να το ξαναστείλετε κάνοντας login. Εκεί θα σας ειδοποιήσει ότι ο λογαριασμός δεν έχει ενεργοποιηθεί
και θα σας δωθεί η δυνατότητα να ξαναστείλετε το email ενεργοποίησης.
Πως θα λαμβάνω το newsletter και τις προσφορές του e-shop.gr;
Μπορείτε να εισάγετε το email σας στην εγγραφή στο newsletter δεξιά στο μενού.
Λαμβάνω το newsletter αλλά δεν έχω λογαριασμό χρήστη στο e-shop.gr
Για την εγγραφή στο newsletter δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη λογαριασμού.
Τί είναι το ηλεκτρονικό πορτοφόλι;
Το ηλεκτρονικό πορτοφόλι είναι το πορτοφόλι του λογαριασμού σας. Χρησιμοποιείται για αγορές μουσικών τραγουδιών, online software, ψηφιακών εντύπων.
Μπορείτε να προσθέσετε χρήματα και να τα χρησιμοποιήσετε σε μελλοντική αγορά σας. Μπορείτε να κάνετε προσθήκη χρημάτων με απευθείας χρέωση πιστωτικής κάρτας μέσω του online συστήματος με την τράπεζα.
Εάν δεν γίνεται επιτυχής χρέωση, ελέγξτε την πιστωτική σας σε συνεννόηση με την τράπεζά σας για την συμβατότητά της σε απευθείας ηλεκτρονικές χρεώσεις και για τα επιτρεπτά όριά της.
Εβαλα το password πολλές φορές λάθος και κλείδωσε ο λογαριασμός μου
Μετά τις 10 αποτυχημένες προσπάθειες για συνδεση στον λογαριασμό σας, ο λογαριασμός κλειδώνει για δική σας ασφάλεια. Μετά την 10η και σε κάθε προσπάθεια
που ακολουθεί σας αποστέλλεται ένα email με ένα link που πρέπει να ακολουθήσετε για να ξεκλειδώσει ο λογαριασμός.
Αν δεν έχετε λάβει το email ελέγξτε σε φακέλους spam ή bulk ή ξανακάνετε αυτόματη αποστολή κάνοντας νέα προσπάθεια για σύνδεση. Μολις ο
λογαριασμός ξεκλειδώσει μπορείτε να συνδεθείτε με τα στοιχεία σας. Αν δεν τα θυμάστε μπορείτε να κάνετε υπενθύμιση απο το μενού.