Το Instagram πραγματοποιεί συνεχώς ενέργειες, ώστε να βελτιώνει το περιβάλλον χρήσης και να γίνεται όσο το δυνατόν πιο φιλικό για τον χρήστη. Στην προσπάθεια αυτή, τάσσονται και οι νέες αλλαγές που ανακοινώθηκαν, οι οποίες έχουν να κάνουν με την εμφάνιση αλλά και την χρηστικότητά του.
Εδώ και κάποιες εβδομάδες, ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Twitter, έχει εξαγοραστεί από τον δισεκατομμυριούχο Elon Musk. Hαλλαγή αυτή στην ηγεσία της εταιρείας έχει φέρει, όπως ήταν φυσικό, μεγάλες αλλαγές και στον τρόπο που λειτουργεί η πλατφόρμα απέναντι στους χρήστες.
Το Instagram εδώ και καιρό επεξεργάζεται την διαφοροποίηση των stories. Πιο συγκεκριμένα δοκιμάζεται η προβολή ιστοριών διάρκειας μέχρι 60 δευτερολέπτων.
To twitter εμφανίζεται έτοιμο να εισάγει την κάθετη προβολή video, αρχικά στην iOS έκδοση της εφαρμογής του και εν συνεχεία και στις υπόλοιπες. Με αυτόν τον τρόπο η δημοφιλής πλατφόρμα θέλει να προσεγγίσει νεότερα κοινά, που στρέφουν την προσοχή τους περισσότερο στο TikTok και στο Instagram, όπου επικρατούν τα videos.